[MECH:] Kompresor

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Červen 23 07:21:41 CEST 2020

A co tak prijat este jednu ponuku a zapojit dva kompresory do serie?

:)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: 22. júna 2020 18:55
To: HW-news
Subject: Re: [MECH:] Kompresor

To s těmi podivnými průběhy je mi jasné, teď si nejsem schopný vybavit ani v náznaku, jaký by tam mohl být tvar - a následně jaký to bude mít důsledek ohledně ochoty se vůbec rozbíhat... Ten kondenzátor bych jinak určitě vyměnil za odolnější (tenhle má 10uF, 220V AC, to je pro tu variantu s regulátorem fakt za hranou).

Verze se žárovkama by určitě taky šla, i když nerad zbytečně topím - ještě pohledám v zásobách, ale je to pořád asi nejjednodušší varianta. Rád bych to zprovoznil tak předevčírem, začínám to docela potřebovat...

Pavel Kutina