[MECH:] Kompresor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 21 20:20:14 CEST 2020

No je to samozřejmě Váš boj.

Myslím si, že něco jako "opravdu malý použitelný kompresor" moc neexistuje.
Ty 500W bezolejáky (jako odkazoval pan Hudeček z Číny nebo i já tady od nás)
jsou asi to nejmenší, co ještě nějak, pro nenáročné použití, může fungovat.

Jak to řeším já když potřebuju vzduch kde ho nemám: pro malé objemy (třeba
pro pneumatický dispenser nebo krátkodobý ofuk na laseru) mám starý hasičák.
Ten si vždy nafouknu z velkého kompresoru v dílně a pak jedu off-line.
(dílna je na 1. podlaží, použití je ve 4. podlaží)

Pokud toho potřebuju dělat víc, ať už v garáži nebo nahoře, tak si
natáhnu po
baráku hadici. Mám 1/2" hadici, na každé straně rychlospojka, takže tlakový
vzduch dostanu kamkoli. Třeba i na zahradu (dobré třeba pro stříkání).

Můj dlouhodobý záměr je natáhnout po celém domě pevný rozvod (opět tou
hadicí, je to můj oblíbený instalační prvek), ale nejsou lidi. Když jsem
ten barák
dělal, tak jsem jako naprostý osel nemyslel na otevřené stupačky. Teď bych
si za to naliskal, jaký jsem byl tehdy pitomec.

PL