Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Červen 22 22:43:19 CEST 2020

Mate pravdu, pri revizi pro kolaudaci mi jedn chranic casove nevyhoval, ale
po dvou testech uz to bylo v poradku. To pravidelne testovani asi nedela
nikdo, ale melo by delat.