Proudovy chranic do koupelny

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Červen 22 20:59:28 CEST 2020

To se dost komplikuje. Ten chranic budete mit v koupelne? Nebo budete
tahat kabely z rozvadece, kdyz chcete aby pracka amycka jela soucasne,
tak to chce samostatne faze. Za chranicem to musi byt trivodicove. Aspon
tedy abyste mel vsechny zasuvky v koupelne na chranici. A pak bych
chtělo udelat pospojovani a poradne zemeni. Ale jestli do toho nechcete
moc zasahovat, tak to bude takove polovicni.

Martin Hanek