Proudovy chranic do koupelny

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Červen 22 20:46:08 CEST 2020

V koupelne se bude opravovat praskly vodovod. Elektroinstalace zustane
puvodni. V casti kde se bude sekat jsou zasuvky, tak se mi vyplati je
rozsirit o chranic. Ale sekat jeste strop a chodbu se mi fakt nechce.

Koupit zvlast chranic a jistic? Nebo vse v jednom modulu? Co se kazi
vice....

V koupelne je pracka i mycka, takze natahnu vice kabelu na kazdou
zasuvku zvlast. At to muze bezet soucasne.

  Michal Gregor