Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 22 18:26:22 CEST 2020

Já to beru tak, že ten drobný unikající proud funguje jako "předepnutí".
Takže pak ten chránič vylítne při nižších proudech při průchodu člověkem
nebo pokaženým zařízením, takže mi to nevadí.

Sám od sebe bez zjevné příčiny mi nikdy nevylítnul. A pokud by ho nějaké
zařízení mělo tendenci shazovat, tak aspoň vím, že je tam něco nezdravého.
A při těch cca 30mA spolehlivě slítne (ověřeno výkonovým odporem 6k8).

PL