Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Červen 22 17:03:12 CEST 2020

No ty chrániče musí zaručeně vybavit při 30mA, takže obvykle jsou
citlivější. A na druhou stranu každý spotřebič, který má připojení na PE,
má nějaký unikovy proud. Někdy kapacitní někdy odporovy. No a když se to
secte za celý dům, mA k mA tak začnou problemy.