Re: [OT] Pohyb po tmě - bylo Proudovy chranic do koupelny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 22 16:17:03 CEST 2020

Ten dotaz samozřejmě nebyl cílen na Vás nebo někoho konkrétního.
Rozhodně jsem se nechtěl nikoho dotknout. Je to myšleno obecně.

Zrovna s tím mobilem je to u mě jinak. Já ho vždycky někde mrsknu
nebo zapomenu v batohu. Až když si nařizuju budík, tak tam často
najdu 5 zmeškaných hovorů. Takže s rukou na mobilu nežiju.
Kdyby zkrachoval můj mobilní operátor, tak bych to asi zjistil nejdřív
tak za týden.
Ale zato naprosto přesně vím, kde poslepu najdu 2 baterky
a jednu čelovku. Třeba tu čelovku o 3 podlaží níž, takže nemluvím
o tom "trefit do postele".

PL