[MECH:] Jak frezovat plexi?

Ales Prochaska, Divesoft ales.prochaska na divesoft.com
Pondělí Červen 22 15:45:14 CEST 2020

PMMA, jsouc páleno, vydává nasládlý (jakoby ovocný)
zápach, polykarbonát nepříjemně čpí.

PMMA (tenčí vzorek) v prstech zlomíte, PC ohnete snáz (menší modul
pružnosti), ale zlomí obtížně nebo vůbec (větší houževnatost).

Aleš Procháska