[MECH:] Jak frezovat plexi?

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Pondělí Červen 22 15:24:36 CEST 2020

Fajn, takže chyba je v tom že dosud jsem (podoben chroustu co taky neví že nemůže létat) netušil že existuje cosi co já nazývám plexi a ono to není plexi...
Jak jednoduše poznám že to co mám je nebo není náchylné na popraskání po aplikaci lihu? Liší se nějak třeba barva plamene nebo smrad nebo reakce na nitroředidlo? Jasně, liší se to v reakci na ten líh ale tu jsem zatím u ničeho co mám doma nepoznal...

Zdravím
Ladislav Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Ales Prochaska, Divesoft
Sent: Monday, June 22, 2020 3:19 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [MECH:] Jak frezovat plexi?

Já osobně jsem tu zkušenost s PMMA + alkohol už udělal, dokonce
několikrát (poprvé, ještě před mnoha lety, mě ta souvislost nenapadla a
myslel jsem, že to popraskalo nevhodnými řeznými podmínkami).

Všimli si toho i jiní a též před tím varují:

https://www.youtube.com/watch?v=6ZhxH_j1qr8&t=824s

Na druhou stranu jsem zrovna teď sebral zpod pily odřezek plexiskla,
hodil jsem jej do ethanolu a nic se nestalo, takže to možná bude
záviset ještě na nějakých dalších faktorech.

Aleš Procháska