Re: zálohování kontaktů z telefonu

Neděle Červen 21 20:39:50 CEST 2020

Nakonec se to vyřešilo víceméně samo. Kontakty, které se mi nedařilo
vyexportovat, byly ty staré, které jsem měl uložené v souboru na SD
kartě. Ty nové, co jsem si vytvořil za dobu používání telefonu (asi
měsíc po záruce odešel zesilovač pro sluchátko - chraplá), se mi
vyexportovaly. Zjistil jsem, že ten soubor .vcf je textový a celkem i
pochopitelný, tak jsem ty nové kontakty přikopíroval do toho souboru.
Jak jsem dal SD kartu do nového telefonu, ten soubor si sám našel a aniž
bych cokoliv musel nastavovat, kontakty tam mám.
Určitě je nemíním kopírovat někam na cloud ke gůglovi. Pri nastavování
nového mobilu mi dalo nejvíc práce odklikat, co všechno nechci, aby ten
Velký bratr sledoval. A že toho bylo...

Anděl