pulsni zdroj

Tomáš Chvátal tchvatal na fordiag.cz
Sobota Červen 20 15:09:38 CEST 2020

Zdravim.

Soused donesl nejaky ventilator s procesorem a ze je uplne KO.

Je tam nejaky sranda zdrojik s jednim SO8 (se 6 nohama) ktery nemuzu
nikde najit.
Znacka vyrobce je sikme P. s teckou.
Napis asi EC1204, nebo LC1204. Pdf jsem nenasel :-(.
viz. https://photos.app.goo.gl/beCJx8mhCG5XC6VM8
8 - primar
5 - GND site
3 - VCC
1 - snimani napeti +300V
2 - GND
4 - zpetna vazba

Netusite nekdo ?

Byla tam prostrelena jedna dioda na 12V sekundaru. Vymenil jsem.
Zdroj ted cykluje. Po nabiti start.elytu se snazi nabehnout, spusti
0.5us pulsy na primaru (nejak uzke, ne ?),
ale neudrzi se napeti na napajeni.

Na sekundaru pro napajeni IO je prubeh tento (pred diodou)
https://photos.app.goo.gl/admtF3G3Auqphji76
Prijde mi, ze to negeneruje zadnou uzitecnou kladnou spicku - ze by bylo
upecene trafko ?

Zdroj ma +5V a +12V. Obe vetve mam bez zateze. Nechal jsem tam jen diody
s elytama a stabilizacni smycku.

Za jakekoliv nasmerovani (krome sbernaku :-) diky moc predem.

--
s přáním hezkého dne / best regards
Tomáš Chvátal