RE: zálohování kontaktů z telefonu

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Červen 20 10:41:13 CEST 2020

s tou stejnou DB to nie je uplne pravda. V androide mozte mat X uctov google, v kazdom mozu byt ine kontakty. Dalej mozu byt kontakty v telefone, pripadne v dalsich uloziskach (daju sa doinstalovat, doprogramovat, contats provider sa to vola).

Aplikacia kontaktov moze mat v nastaveniach, z ktorych zdrojov ukazuje kontakty, mozu but vsetky alebo len niektore. Telefonna aplikacia zas tiez moze mat svoje nastavenia. Na mojom skoro cistom androide je telefonna aplikacia od googla a moznost vybrat, ktore zdroje zobrazi nema. Samsung s7 tu moznost ma.

Dňa 20. júna 2020 8:38:46 SELČ používateľ Zdenek <zdej na atlas.cz> napísal:

--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.