RE: zálohování kontaktů z telefonu

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Červen 20 08:38:46 CEST 2020

Vašemu postupu moc nerozumím.

Obvykle to s kontakty funguje tak, že k Android mobilu musíte mít připojený
nějaký e-mailový účet na googlu. S ním se pak synchronizují kontakty (+
třeba události kalendáře). Samozřejmě je nutné být alespoň občas online. Při
výměně mobilu se stačí přihlásit ke stejnému účtu na googlu a kontakty se
přenesou z google serveru do nového mobilu.

Nepíšete, jaký máte mobil. Třeba to má nějak speciálně řešené. Opět obecně
to funguje tak, že různé aplikace sdílejí stejnou databázi kontaktů. I když
si dodatečně nainstalujete jinou aplikaci pro volání, SMS, maily, kalendář,
WhatsApp. stále čerpají data ze stejné DB. Případně ji mohou filtrovat, aby
se třeba v aplikaci SMS nezobrazovaly kontakty, které nemají zadané
telefonní číslo nebo v e-mailovém klientu kontakty bez e-mail adresy.

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Friday, June 19, 2020 9:18 PM
To: konfera
Subject: zálohování kontaktů z telefonu

Dobrý večer,

mám následující problém. V telefonu (Adroid 9) mám zvlášť aplikaci Telefon a
zvlášť Kontakty. Když jsem importoval kontakty ještě ze starého telefonu,
nevím jestli jsem něco neudělal špatně, ale objevily se mi jen v aplikaci
Telefon. Nové kontakty, které jsem pak přidával, se objevují i v aplikaci
Kontakty. Když jsem udělal export kontaktů do souboru, exportuje se jen ta
aplikace Kontakty. Jak mohu exportovat kontakty z aplikace Telefon? Nebo jak
je všechny dostanu z aplikace Telefon do aplikace Kontakty?

Anděl