fotovoltaika - spirala v boilery na DC

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 19 22:42:39 CEST 2020

Tohle prostě přesahuje moje chápání. Tak se o to ani nebudu snažit.

Když mi v pračce voda vyžere mikroskopickou dírku do obalu spirály, tak
okamžitě vylítne fíčko. Což je samozřejmě správně. Tak si opravdu neumím
představit, jak by to mohlo fungovat v případě, že by tam nebyla jen
mikroskopická dírka, ale bylo to v té vodě kompletně ponořené.

Každopádně ale je fajn, že tady to téma bylo. Že něco může být uděláno
takhle blbě bych nevěřil. Takže ode dneška se u každého nového výrobku
podívám, jak je to dělané (a případně využiju možnost 14-denního vrácení
zboží).

PL