Re: OT Přední vs zadní brzda na kole

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 19 21:23:53 CEST 2020

No ono jde o to, jak a v jakém jedete zrovna terénu když to děláte.
Já jsem to samozřejmě taky dělal 1000x předtím i potom. Ale když se
sejdou nepříznivé okolnosti, že jede trochu rychleji a najedete na
nějakou velkou (předem neviditelnou) nerovnost (v mém případě to bylo do
dolíku), tak pro vyrovnání rovnováhy reflexně trhnete řídítky. Řídíte
jednou rukou a je to poměrně rychlý děj. Při 50km/h je to nějakých
14m/s, takže tenhle děj se odehraje za méně než desetinu sekundy.
Ale samozřejmě je možné, že je to tím, že jsem mimořádně gramlavý.
Dokonce je to nejpravděpodobnější varianta.

PL