Re: OT Přední vs zadní brzda na kole

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 19 17:52:46 CEST 2020

Brzdění zásadně oběma, je-li to možné (pokud např. nemusím jednou
ukazovat do zatáčky).
Přední chytá většinu zátěže, stejně jako třeba u auta. Takže si dopředu
dávám vždy větší kotouč.
Přesto je zvláštní, že většinou dřív ojedu destičky na zadní brzdě. Ale
nejsou to úplně stejné podmínky, přední má větší a jiný kotouč.

Podle mě se jen se zadní brzdou v náročném provozu prostě nedá vystačit.
To by člověk musel jezdit stylem "Milostivá plejte. Já pleju" (Škola
základ života).

PL