Re: OT Přední vs zadní brzda na kole

Pátek Červen 19 17:49:09 CEST 2020

To asi zalezi na pomerech, ja bych to z vetsiho kopce jednou brzdou ani
nezpomalil, spis bych potreboval pri me vaze vepredu dvoukotoucovou ;-)
Kdyz nekdo vazi 40 kilo i s keckama, tak to asi jde.
Jinak samozrejme zadni kolo ubrzdi mnohem min nez predni, nadlehci se
spis a jde do smyku, predni se pri brzdeni vic zatizi.