pocitacova sit po 230v

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Červen 18 23:53:06 CEST 2020

Možná že to fungovat na konec nějak bude, ale já bych koupil dva třeba
starší Mikrotiky (např. starsi klientské stanice, kterých je všude plno),
kus kabelu a drzaky na zed a udělal to tak jak to má být. Ušetříte si
později plno nervů a času až budete bádat proč to včera šlo a dnes to
nejde. Navíc to má i slusnou diagnostiku. Už vidím jak si vyšetřit čas,
přijedete na chatu a místo plánované (ne)práce budete půl dne zkoumat proč
nejde wifi a když už to konečně vyřešíte tak bude čas jet domů :-).