pocitacova sit po 230v

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Čtvrtek Červen 18 23:19:26 CEST 2020

Tak technicky ano. Ale bud je Wifi Client a prijima nebo AP a vysila. No
a pokud umí oboje coz
je myslim WDS tak to mozna bude fungovat ale musi clovek pocitat  s tím,
že minimálně přenosová
rychlost půjde na polovinu, takže jestli mi to na přimo jede 20Mbit tak
z toho bude 10Mbit. Zařízení
musí přijmou data z druhé chaty a odvysílat je na zařízení, mobil, nb.
Takže jsme na půlce rychlosti.
A to už vůbec neuvažuji protože VF nerozumím co se bude dít když jedna
anténa bude taková a druhá maková.¨

Zdeněk Aster