El. podlahove topeni

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 18 22:58:24 CEST 2020

Ja to v koupene mam udelane tak, ze ve dvou sparach je v trubicce cidlo
 a to hlida max  36 stupnu na dlazdicich a pak to termostat  odpoji .
V koupelne je pak jeste "pokojovy" termostat nastaveny na 27 stupnu, ten
pak vypina celkove
ten topny kabel ( s onim lokalnim termostatem)
Chodi to naprosto bez problemu , zadna spojita regulace, jen dvoustavova.
Diky setrvacnosti ani neni treba nic jineho resit.
Ale je to koupelna, kde je zadouci mit teplou podlahu a to mnohem vice ,
nez kdekoliv jinde.
A hlavne rychle. Potrebuju mit teplo na nohy, nez vylezu ze sprchy.