pocitacova sit po 230v

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Čtvrtek Červen 18 20:13:17 CEST 2020

> Bezny router, ktery ma 2 externi anteny asi nejde "znasilnit", aby jedna antena byla nasmerovana na druhou chatu (ta je zdrojem internetu) a druha antena byla proutek slouzici na pokryti signalem v koncovem miste?
Do toho bych urcite nesel.

Mam skvele zkusenosti s Ubiquity NanoStation, pouzivam je ve velkem mnozstvi.
Nove 802.11ac verze sezenete za 1 300 Kc kus
https://www.i4wifi.cz/cs/210994-access-point-ubnt-nanostation-5-ac-loco
Za hodne rozumne penize se daji sehnat starsi (bazos.cz) 802.11n
NanoStation M5, na cca 350 metru se bezne dostanete, neni-li extra
zaruseno na 90 Mbps.
Take se daji sehnat hodne stare a levne NanoStation5, coz je 802.11a
(max 54 Mbps, v realu kolem 10-15 Mbps). Na ty uz ani nejsou
aktualizace firmwaru. Vyhnul bych se jim.
Take na tak kratkou vzdalenost bohate staci NanoStation v LOCO verzi.

--
S pozdravem
Ing. Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com