pocitacova sit po 230v

Ondra ebastlir na seznam.cz
Čtvrtek Červen 18 19:38:12 CEST 2020

Vylezl jsem do stitu strechy a zda se, ze by se dalo hovorit o prime viditelnosti. Otazky se tedy kapku meni.

Bezny router, ktery ma 2 externi anteny asi nejde "znasilnit", aby jedna antena byla nasmerovana na druhou chatu (ta je zdrojem internetu) a druha antena byla proutek slouzici na pokryti signalem v koncovem miste?

A jeste jeden dotaz, mam doma router (ASUS N18U zdejsi rada), odejdu od nej 15 metru a jsem bez signalu, ale vidim signal firem vzdalenych 500m. Jak je to mozny? Co tam muzou mit za zarizeni?

Pro nekoho mozna jasny veci, ja jsem ztracen...

diky

O.

---
New Outlook Express and Windows Live Mail replacement - get it here:
https://www.oeclassic.com/