[MECH:] Jak frezovat plexi?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 18 17:16:46 CEST 2020

Ta nevím, jestli to jen liška nechválí vlastní ocas.
Laserem řezané plexi (když se to umí) má naopak většinou velmi pěknou
hranu, protože na rozdíl od třeba frézované je ta hrana zatavená.
U obrábění plexi třískovými metodami (frézování, řezání, vrtání) se
někdy používá zatavení (vyleštění) řezané hrany přejetím plamenem
plynového hořáku.
Třeba tady: https://www.youtube.com/watch?v=Mmd56UMHDK0

PL