[MECH:] Jak frezovat plexi?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 17 01:18:52 CEST 2020

Nízké otáčky, vysoká rychlost, jednobřit, směr frézování "climb".
A taky záleží na typu plexi (lité nebo extrudované).
Jezdí Vám to pomalu, tak i otáčky budou muset být malé. Na 1-břitku 1/8"
(tj. 3.175mm) bych vzal úběr tak 0.1mm na zub. Takže při F680 otáčky
kolem 6800RPM.
Zkuste chladit vodou, docela to funguje. Kapání do řezu stříkačkou (nebo
stříkání přes tenkou jehlu) je běžný hobíkovský postup.

PL