Tunning radia = internetove radio za par korun

Pondělí Červen 15 08:01:08 CEST 2020

Hezké, ale té práce s tím... Nestačilo k tomu rádiu dát jen novou
baterku a nějaký slušný nabíjecí modul? Mám dojem, že tyhle destičky už
prodává i GME.
Ostatně mám "HiFi" rádio Hama v 19" krabici, děs a hrůza. Seznam stanic
to má kdesi na cloudu, po zapnutí tomu minutu trvá, než to začne hrát.
Po vypnutí/zapnutí to sice skočí na stejnou stanici, ale když to posunu
o jednu níž/výš, skočí to na první/poslední. Ovládání nelogické, ale to
se tady už kdysi probíralo. Nechápu, jak něco takového může někdo pustit
do výroby. Má to i FM, ale tak odfláknuté, že všechno šumí a pokud se
chci zbavit šumu a přepnout to na mono, musím si vzít brýle a hledat to
někde hluboko v menu. Taky jsem uvažoval o nějakém bastlu s telefonem,
ale nějak není čas. Teda spíš by se mi líbilo, kdyby to FM hrálo líp.
Kdysi jsem tady pochválil škodovácké autorádio a někdo mi napsal, že to
signál zpracovává digitálně - tuším že nějaký německý obvod s adaptivním
filtrem. Hledal jsem ho tehdy na netu a nikde se to neprodávalo. Něco
podobného dělá i Silabs a mají to v TME.
https://www.tme.eu/cz/katalog/integrovane-obvody-rtv-audio_100219/?visible_params=2%2C367%2C10%2C98%2C35%2C144%2C375%2C804%2C2137&mapped_params=2%3A410%3B367%3A1509484%3B
Jenže nevím, jak bych napasoval řízení tohoto obvodu na původní ovládání
rádia a vymýšlet do té bedny něco úplně od začátku svého se mi fakt nechce.

Anděl