low noise tranzistor pro 200 Ohm mikrofon

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Červen 14 22:15:17 CEST 2020

 14.6.2020, 22:08:48

Podle toho vaseho odkazu
"http://www.dicks-website.eu/low_noise_amp_part3/part3.html"
jsou velmi dobre ZTX851, ktere jsou celkem dobre dostupne treba u
TME.
Nevim jestli to plati i pro tyhle "vykonove"
tranzistory, ale u BCxxx platilo, ze o neco mene sumely PNP,
nez jejich NPN komlementary.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz