low noise tranzistor pro 200 Ohm mikrofon

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Červen 14 00:19:33 CEST 2020

2SD786, sháněl jsem ho před časem jednomu kamarádovi, tvrdil, že se používá
v nějakých profi MIC preampech s dynamickou vložkou. Pamatuji si, ze ksme
nakonec objednali z USA. Stalo to okolo 600 kc, posta byla 500 a 2
tranzistory 100kc.