Doporucte UPS na doma

Pátek Červen 12 08:19:17 CEST 2020

To by  se dalo vyzkoušet třeba autotrafem s regulací napětí, tzn.
zkusit při jakém napětí odpadne. Obecně cívky relé potřebují cca 80%
jmenovitého napětí pro přítah, ale pokud jsou sepnutá odpadnou až cca
při 20%. Takže nějaký sekundový pokles napětí třeba na 200V by neměl
vadit.

Podpěťová spoušť viz třeba tady, při 70% (=160V) musí ještě spolehlivě držet:

http://www.bonega.cz/elektro/pep_prislusenstvi_spouste_podpetove.htm

P.K.