Doporucte UPS na doma

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 11 17:45:50 CEST 2020

A není ta cívka hlídacího relé jen trochu přecitlivělá?
Jestli ji neshodí třeba jen pokles napětí, daný úbytkem na přípojném
vedení při zapojení silnějšího spotřebiče? Zejména když jsou to
spotřebiče s převážně kapacitním charakterem?
Takový problém by mi určitě nedal spát.

Co tak vypsat nějakou bakalářku na téma "monitoring  kvality dodávek
elektrické energie odběratelům"? Případně ještě s nějakým módním
doplňkem, něco jako "... s ohledem na připojování kapacit zelené
energetiky" nebo tak něco.

Každopádně to musí být pěkně nasírací problém, který si určitě zaslouží
objasnění.

PL