Doporucte UPS na doma

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Středa Červen 10 21:14:51 CEST 2020

Sice je to už mimo původní dotaz ale mám zkušenosti že i pitomé vláknové žárovky při přepálení vygenerují modrý záblesk a poroučí se i tři jističe v řadě, přestože jsou postupně 6A – 16A – 25A, všechny jsou /B

Zdravím
Ladislav Kručinský

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Wednesday, June 10, 2020 9:08 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Doporucte UPS na doma

Selektivita neexistuje. V bývalé práci jeden borec udělal při zapojování motoru dokonalý třífázový zkrat a vyhodilo to 4 jističe za sebou, nejmenší měl myslím 6A, největší 50A. A ještě shořel takový chytrý stykač, který by měl mít ochranu motoru v sobě. Zřejmě má, ale jen proti přetížení a zkrat ho spolehlivě zničí. Přestože byl předjištěný 6A jističem, jak předepisuje jeho výrobce.

P.K.