[OT] Aky roboticky vysavac do maleho bytu?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Červen 10 15:47:42 CEST 2020

Přesně tak, například iRobot sice před překážkou ( závěs ) přibrzdí, neboť
ho upozorní senzory, ale pak do překážky ťukne.
Takže v případě závěsů projede až ke zdi, podjede potahy křesel atd. Neboli
uklidí i za závěsem..

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>