Design electronics like it is 70's at CERN

Středa Červen 10 08:41:14 CEST 2020

Krasny...

Propisot se anglicky jmenoval Letraset nebo obecneji rub-on, dry transfer, instant
transfer. (mimochodem, firme Letraset se pripisuje zpopularizovani vyplnoveho textu
Lorem ipsum [1])

Zeptal bych se k tem poslednim fotkam, jak tam pises, ze smrdely. Nejsem si jisty,
mozna to je to co jsem nedavno neuspesne hledal - jak se jmenovalo a jak fungovalo
smradlave kopirovani, kdy vznikaly cerno(sedo)-bile kopie, takove matne hladke,
smrdelo to a po oliznuti dost hnusne chutnalo a lepilo se na jazyk. Nemyslim Ormig
(to bylo modry lihovy a vypadalo i smrdelo jinak). Neni to zrovna tohle?

D.O.

[1] https://priceonomics.com/the-history-of-lorem-ipsum/