Design electronics like it is 70's at CERN

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Červen 9 22:57:41 CEST 2020

Zdravim,

krasna ukazka, jak jsme kdysi navrhovali - jo, zazil jsem to. cca 1978 - 1980.
ale propisot, to byla uz skoro profesionalni uroven - doma jsme to delali kalafunou rozpustenou v lihu,
nebo smulou vydolovanou z plochych baterek, a kreslilo se trubickovym perem.
a prvotni navrh byl delan na ctvereckovany papir, pres ten se pak kreslil ten pauzak, podle ktereho se vrtalo a kreslilo.

jinak, to mi pripomelo jak jsem v cca 1984 nastoupil jako obsluha saloveho pocitace EC1030.
a o 3 roky na to jsme ho rozebirali
jako technikovi mi srdce krvacelo - rozebrat funkcni stroj, ... proste mi to prislo jako silenstvi.
ale musel jsem uznat, ze jeho nastupce EC1027 byl opravdu lepsi (hlavne ohledne udrzby a oprav).

ale ta atmosfera uz byla jina

dodnes mam podivny pocit, kdyz odnasim kus funkcni techniky do ekodvorku
predtim jsem se snazil ze vseho vykuchat aspon neco zajimaveho, ci uzitecneho.
ale proste to neni kde skladovat.

:)

  Sam