Re: OT: problémy s balíkem z TME

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Červen 10 08:38:19 CEST 2020

to neni novinka. tohle "fungovalo" uz z geisem a pokracuje s PPL. proste
pokud mate firemni ucet, tedy s ICO, zadnej parcel shop, zadny avizo,
protoze pokud jste firma, mate urcite vratnici, tam cely den sedi baba a
ceka az nahodne prijede PPL. ze si chcete priplatit tech 15kc za
soukromou dodavku a tedy mit moznost presmerovat a dostat avizo .. ne ne
to nejde :-)
pani co u nas ted vozi PPL, mi po dohode ty baliky hazi za branku bez
podpisu, pokud nejsem. TME bali vsechno do igelitaku, tak snad ani
zmoknuti nevadi. platim kartou dopredu ..
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín