RE: OT: problémy s balíkem z TME

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Červen 9 21:56:55 CEST 2020

To tak funguje od začátku u PPL. Firemní balíky neumí dát do Parcel Shopu. Ale teď nastala super situace s tím, že mají zavřená depa. To je parádička. Já měl super kurýra a on povýšil na lepší trasu. Dostal jsem ovšem také dobrého. Jsem s ním spokojený. Jenže tuhle měl volno a přijel nějaký zmetek. Nedovolal se mi, protože volal brzy ráno, kdy jsem ještě spal. Tak prostě nepřijel. Jenže zásilku teď nelze na depu vyzvednout. A říkali mi, že už depa nikdy neotevřou. To je super servis.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Tuesday, June 9, 2020 9:29 PM
To: konfera <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: problémy s balíkem z TME

Dobrý večer,

TME zase asi vymyslelo novinku. Přišel mi balík a protože jsem zrovna nebyl doma, snažil jsem se ho přesměrovat na úložné místo PPL. Nešlo to, prý proto že mi to poslali jako firemní balík. Ten nemohou uložit a ani nechat na rozvoz na další den, jen doručit, nebo hned poslat zpět. Dřív to vždycky šlo domluvit, že to doručí další den, pak zavedli parcell shopy a mělo by to tedy skončit tam. Tak jsem napsal do TME a jsem zvědavý, co bude dál. No snad mi poštovné nenaúčtují dvakrát. Nejspíš ten firemní balík posílají levněji, ale poštovné mi počítají (alespoň myslím), pořád stejné.

Anděl

[https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-round-orange-animated-no-repeat-v1.gif]<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>
Bez virů. www.avast.com<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>