pocitacova sit po 230v

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Červen 9 18:06:49 CEST 2020

Záleží na hodně věcech ale zkusil bych tam dát něco s rozprostřeným
spektrem.

Motorola Cannopy je za zenitem a tak se toho pár ispíķů rádo zbaví za pár
švestek.

Na ten kousek by to mohlo fungovat slušně.

Zkuste se zeptat na ispforum.cz

Nebo pochopitelně se dají sehnat wifi pojítka na nižších frekvencích z
východu (300 - 900MHz). Ale to by se nelíbilo ČTÚ ani radioamatérům.

Pokud mohu mluvit z praxe tak vyzářený výkon na free wifi pásmech ČTÚ řeší
jen na udání. Nepovolené frekvence měří aktivně, ale je toho tolik, že
nemají šanci s tím něco moc udělat.

JP