pocitacova sit po 230v

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Červen 9 11:51:55 CEST 2020

I ty stromy jde propálit, Fresnelova zóna bude sice porušená, ale jde to
nahnat tím výkonem.
Ale pravda je, že mokré stromy jsou horší než panelák :-)
Nakonec GSM/DCS/LTE taky funguje v indooru a jak myslíte, že se ten signál
do mobilu a z něj dostává, když je člověk někde v paneláku zalezlý v
nejhlubším pokoji?
A taky to nepotřebuje přímou viditelnost. A prolézá to vším možným. Vše je
jen otázka vyzářených výkonů a zisků antén.