Keeloq - sequence do budoucnosti

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Červen 9 17:05:21 CEST 2020

Ahoj vespolek,

když už se tu řeší ty klíčky. Mám stále na keeloq jedu nezodpovězenou
otázku.

Mám klíč, který má nějakou sekvenci. Poslední stisk který přijímač
zaznamenal byla sekvence X. To znamená, že pokud přijde X+1 až dejme
tomu X+10, jedná se o správné okno a přijímač odemkne bez zaváhání.
Pak je tu ještě druhé okno, dejme tomu X+11 až X+100. To je okno, které
je alternativně dostupné pro případ, že jsem si v kapse namačkal moc
stisků. Pak tedy přijímač požaduje, aby nastaly dva po sobě jdoucí
stisky těsně za sebou. Tady X+55 a následně X+56, pak zase odemkne.

Otázka na kterou zatím neznám odpověď je, co dělá přijímač, když
zaznamená dejme tomu X+55, ale pak už nepřijde to X+56. Například proto,
že přijde příkaz od jiného klíče, nebo prostě vyprší čas. Má přijímač
zapomenout na to, že spatřil X+55 a zase dál klidně odemknout X+1, nebo
si má uložit X+55 a dožaduje se aby následující odemknutí nastalo X+56
nebo větším?

Nějak mi nesedí, co by se mělo dít. Není splněná ta podmínka "hned za
sebou", ale zase se mi nezdá to vracení se v čase zpátky k X+1.