Detektor kabelu

Pondělí Červen 8 18:52:14 CEST 2020

Mě se líbí, že jdejaký bastl funguje líp, než profi zařízení. Jestli to
nebude tím, že výrobce potřebuje hlavně šetřit na konstrukci a peníze
cpe především do propagace. Holt taková je doba. Koupil jsem něco
podobného jako tohle
https://www.alza.cz/emos-multidetektor-m0501-d5130379.htm?kampan=hledejceny.cz_hobby-a-zahrada_detektory_detektory-kovu_emdet0005&utm_source=hledejceny_cz&utm_medium=product&utm_campaign=hledejceny_cz_hobby-a-zahrada_detektory_detektory-kovu_emdet0005&IDP=2119
a nedávno letěl do koše. Taky používám cívečku připojenou dříve na mic.
vstup magnetofonu, teď na osciloskop a najdu s tím ve zdi kabel, který
potřebuju.
Anděl