Detektor kabelu

Tomáš Hamouz tomas.hamouz na divesoft.com
Pondělí Červen 8 10:25:00 CEST 2020

Používám jednu mušli ze starých 4kOhm sluchátek, s odšroubovanou membránou, k tomu zesilovač
(s MBA810, z nějaké pradávné technické soutěže).
Na konec vedení dát něco se spínaným zdrojem, vyzkoušena je úsporka.
Chce to trochu cviku, díky dvojité cívce je v ose vodiče na signálu sedlo.

Tomáš