Re: Pozor na harddisky s nedokumentovaným použitím SMR

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Červen 8 14:20:13 CEST 2020

Podle výsledku testu byly disky skoro srovnatelné, ale Win s swap by byl
výrazně pomalejš.

Spousta SW zabírá v paměti GB místo před lety MB. To se potřebuje
cachovat. Zde máte xxx sektorů vedle sebe a potřebujete je rychle
přečíst a zapsat.

Random seek je taky důležitý, ale propustnost v tom testu nebyla zachycena.

Jirka