Re: Pozor na harddisky s nedokumentovaným použitím SMR

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Červen 8 10:36:42 CEST 2020

Disk s SMR je zápis na menší plochu, takže to spolu souvisí. Test poté
musí vykazovat zpomalení jak z důvodu plochy - méně ploten, méně plochy,
tak z důvodu přepisu stop u SMR.

Osadit disk stejným počtem ploten jako při standardním zápisu a nevyužít
je by asi mělo význam jen z nějakého důvodu chyb, vyřazení části plochy
při výrobě, atp.. Jinak mi nedává smysl takovéto výroby.

Jirka