Detektor kabelu

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Neděle Červen 7 22:04:30 CEST 2020

Znáte frekvence vf a nf? Případně můžete změřit?
pg

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Jan Kuba (honza.kuba na gmail.com)
Datum: 07.06.2020 21:55
Příjemce: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: Re: Detektor kabelu

Já kabely ve zdi hledám nestandardně pomocí "hledače páru". Lidově se tomu říká kukačka...
Původně je sice určený na vyhledávání párů telefonních kabelů, jde s tím ale úspěšně vyhledat i el. kabel pod omítkou do cca 10-15cm hloubky.
Není to drahé zařízení, podmínka je přístup na konec kabelu  - připojení vysílače.
ˇUspěšnost téměř 100 procentní, vždycky jsem s tím všechno našel..
Namátkově: https://www.conrad.cz/multimetr-s-detektorem-vedeni-voltcraft-lsg-4-dmm.k100879?icc=cross-sell&icn=aslobought
já mám něco 10 let starého, stálo to cca 500kč.
Vysílač je nf modulovaný generátor - připojení na kabel, přijímač je nf sledovač s nastavitelným ( vysokým) ziskem.

  Bez virů. www.avast.com
ne 7. 6. 2020 v 17:52 odesílatel Jindroush <jindroush na seznam.cz> napsal:
On 07.06.2020 16:54, Michal Gregor wrote:
> Zdravim,
> prochazim nabidky detektoru kabelu ve zdi a recenze jsou docela dost
> negativni.
>
> Mate nekdo prosim nejaky vyzkouseny typ?
Mam vyzkouseno toto:
https://detektory.heureka.cz/bosch-gms-120-professional-0_601_081_000/recenze/#section
a uprimne ho nedoporucuji. Nemuzu vyloucit to, ze jsem uplne blbej, ale
proste tu vec neumim pouzit, podle me ty svetylka blikaj nahodne. Kabel
to najde, jen kdyz vede proud (a nesmim drzet non-aku vrtacku v ruce), a
stejne jen tak +-5cm daleko, ty hlinikovy listy pod sadrosem to taky
nenaslo. Zkusenost z tohohle tydne.

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>