Detektor kabelu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Červen 7 21:54:30 CEST 2020

Já kabely ve zdi hledám nestandardně pomocí "hledače páru". Lidově se tomu
říká kukačka...
Původně je sice určený na vyhledávání párů telefonních kabelů, jde s tím
ale úspěšně vyhledat i el. kabel pod omítkou do cca 10-15cm hloubky.
Není to drahé zařízení, podmínka je přístup na konec kabelu  - připojení
vysílače.
ˇUspěšnost téměř 100 procentní, vždycky jsem s tím všechno našel..
Namátkově:
https://www.conrad.cz/multimetr-s-detektorem-vedeni-voltcraft-lsg-4-dmm.k100879?icc=cross-sell&icn=aslobought
já mám něco 10 let starého, stálo to cca 500kč.
Vysílač je nf modulovaný generátor - připojení na kabel, přijímač je nf
sledovač s nastavitelným ( vysokým) ziskem.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>