Tlakovy senzor z PCRu?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 7 18:55:18 CEST 2020

Fajn, nemusím to hledat.
Tak pak prosím naopak napište zkušenosti Vy.

Ale když už na to přišla řeč, tak ho stejně asi vyhrabu a vyzkouším. Mám
tady pár slušnějších manometrů, a asi bych se uměl dostat i k něčemu
opravdu přesnému.
Tak to prubnu (pokud do toho neskočí nějaký hořlavý úkol).

K těm různým závitům:  na pneumatice nebo vodařině se snažím všechno
dělat pokud možno na G1/8, 1/4 atd. A pokud nějaký prvek existuje jen s
jiným závitem, tak to hned na něm zkonvertovat na něco z řady G. Pak je
velmi snadné kombinovat všechno se vším pomocí velice levných a snadno
dostupných standardních komponent.
Samozřejmě to neplatí u hydrauliky, kde jsou standardy jiné.

PL