Tlakovy senzor z PCRu?

sax.hw na seznam.cz sax.hw na seznam.cz
Neděle Červen 7 11:40:35 CEST 2020

Dik za nabidku, na jednom kusu si to odmerim az to dorazi, slo mi spis o to
zda s tim nema nekdo zkusensoti s vice ks nebo to jiz nejak blize nezkoumal.

K zavitum, mam cely bazmek s zavity 1/8 G ( BSP ), ale uz ted v dirach 1/8G
mam dva vnejsi 1/8 NPT a kupodivu to tam s rozumnym nasilim slo a tak jsme i
to cidlo vzal s 1/8NTP.

Rozdíl v prumerech u techto zavitu se vetsinou vejde do toleranci, pak je u
zavitu rozdil v stoupani,  je to jen 34 setin na otacku,a jak ukazuji me
zkusenosti u techto krátkych zavitu to take neni az takovy problem. Tedy
doufam, ze nebude ani v tomto pripade. U pojistného ventilu a budiku pro
mereni podtlaku nebyl, slo to v jednom pripade rukou v druhem sem sice musel
vzik klic, ale  obeslo se to bez vetsich deformaci nebo viditelneho poniceni
zavitu..

---------- Původní e-mail ----------