LoRa +

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Červen 7 17:55:23 CEST 2020

Zkuste kouknout na https://www.thethingsnetwork.org/

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of copper.1 na seznam.cz
Sent: Sunday, June 7, 2020 5:43 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: LoRa +

Rízenim osudu se mi do rukou dostal Raspberry Pi + iC880A-SPI LoRa Concentrator.
https://wireless-solutions.de/products/lora/radio-modules/ic880a-spi/
Pokud se nepletu, iC880A-SPI je modem, ktery umoznuje na 868MHz komunikovat s modemy osazenymi LoRa IC od Semchech.

Premyslim co s tim a jsem z toho ponekud zmaten. Na Ali jsem nasel moduly s Sx1276 LoRa http://www.ebyte.com/en/product-view-news.aspx?id=132 a pak treba http://www.ebyte.com/en/product-view-news.aspx?id=770 LoRaWAN
Pricemz u prvnoho typu si nejsem jist jak dalece bude umet komunikovst s ic880A-SPI?

Nic proti IoT, ale tak nejak nevidim moc duvodu proc by me cerpadlo a cidla ve skleniku mela strasit na internetu a bez nej nefungovat. iC880A-SPI s  Rb Pi nejspis pujde nakonfigurovat i jako offline reseni, ale nerad bych pri tom zestarl, doposud sla cela LoRa a IoT mimo me .
Zktatka nebadal jste nekdo v tomto oboru?

David
Thl