LoRa +

copper.1 na seznam.cz copper.1 na seznam.cz
Neděle Červen 7 17:43:05 CEST 2020

Rízenim osudu se mi do rukou dostal Raspberry Pi + iC880A-SPI LoRa
Concentrator.

https://wireless-solutions.de/products/lora/radio-modules/ic880a-spi/

Pokud se nepletu, iC880A-SPI je modem, ktery umoznuje na 868MHz komunikovat
s modemy osazenymi LoRa IC od Semchech.

Premyslim co s tim a jsem z toho ponekud zmaten. Na Ali jsem nasel moduly s
Sx1276 LoRa http://www.ebyte.com/en/product-view-news.aspx?id=132 a pak
treba http://www.ebyte.com/en/product-view-news.aspx?id=770 LoRaWAN

Pricemz u prvnoho typu si nejsem jist jak dalece bude umet komunikovst s ic
880A-SPI?

Nic proti IoT, ale tak nejak nevidim moc duvodu proc by me cerpadlo a cidla
ve skleniku mela strasit na internetu a bez nej nefungovat. iC880A-SPI s  Rb
Pi nejspis pujde nakonfigurovat i jako offline reseni, ale nerad bych pri
tom zestarl, doposud sla cela LoRa a IoT mimo me .

Zktatka nebadal jste nekdo v tomto oboru?

David

Thl