Osazovacka konecne uz

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Červen 4 17:09:26 CEST 2020

Jo, MTL468 jsem tu kdysi doporučil (možná jako první). Občas jsem ho
trochu přidal do čínské low cost SnPb pasty a fungovalo dle představ
(ruční přetavování horkovzduchem nebo páječkou, roztékavost se velmi
zlepšila).

Nicméně si myslím, že teploty doporučeného profilu pro Sn42Bi58 jsou
velmi nízké a MTL468 to nebude stačit.

Podívejte se na http://www.marmot.cz/mobile.php?cz_tavidlo-marmot-mtl468,93

--
Jirka